Friday 13 May 2016


Apa rancangan hari ini.
Ia adalah hari-hari seperti ini bahawa saya benar-benar ingat dengan rendah hati yang salah satu keperluan untuk melakukan ini jenis hari kerja dan hari keluar. Dan ia juga adalah satu sebab saya gembira untuk tidak mengambil pegangan jangka panjang di pasaran yang mula menyerupai rodeo ... ..clowns dimasukkan.
Salah satu buah yang lebih besar daripada berita hari ini (saya akan mendapatkan untuk yang lain) sudah tentu penyingkiran sukar dipercayai lantai 1.2000 campur tangan pada EUR / CHF, yang tidak berganjak dalam kira-kira 4 tahun. Jelujur pada kadar faedah yang -.75% dan anda mempunyai diri panggilan kepada tindakan untuk huru-hara.
Sekarang cuba untuk melupakan kadar faedah untuk kali kedua ... .The lantai campur tangan telah dibuang. Kerana serendah Switzerland mahu meletakkan kadar itu, dan semasa walaupun pergi ke dalam wilayah negatif, tiada apa yang penting selagi bahawa lantai 1.2000 EUR / CHF kekal utuh.
Hari ini, tindakan SNB adalah sama dengan membiarkan berjalan kaki kambing biri-biri di hadapan sebuah pen 5,000 serigala yang belum dimakan dalam beberapa bulan, dan kemudian membuka pintu pagar. Dan sebagainya lantai ini pergi pada masa itu, dengan mengambil berbilion-bilion dolar dengan dia. Saya sedang membahaskan yang carta Saya hendak bingkai dan meletakkan di dinding pejabat saya untuk menjaga saya rendah hati. Yang ini, atau USD / RUB beberapa minggu kembali.
EURCHF Drop
EUR / USD tidak boleh menyimpan kepalanya di atas air atas sebab yang mudah bahawa EUR / CHF semakin benar-benar dipadamkan. Jadi untuk apa sahaja "isyarat panjang" atau "nilai" anda boleh lihat dalam EUR / USD pada masa itu, anda mungkin mahu meneka kedua. Spread adalah besar dan sehingga gempa susulan roll hari ini berakhir, saya katakan meneruskan dengan berhati-hati mencari sesuatu yang lain yang mempunyai kebarangkalian yang lebih tinggi. Kerana walaupun jika anda berfikir bahawa "pendek" adalah berkesan sepenuhnya dan sepenuhnya pada, yakinlah ia tidak mengambil banyak untuk ini untuk mendapatkan benar-benar hodoh. Dasarnya adalah bahawa ini bukan pasaran yang ditentukan oleh pihak berkuasa tradisional. Secara peribadi, dagangan komoditi saya akan mendapat rangsangan pada minggu akan datang, saya bayangkan.
Bermain dengan api sebenarnya jenis menyeronokkan. Bermain dengan roda rolet cenderung untuk menjadi lebih menyeksakan. Dan itulah yang kita sedang berurusan dengan sekarang dalam erti kata bahawa penghadaman sebenar maklumat seperti ini mempunyai kebanyakan orang menggaru kepala mereka. Mereka yang tidak menggaru kepala mereka mungkin akan kehilangan wang.
Seperti yang saya menaip, kita baru sahaja melintasi 1,000 EUR / CHF pemegang, dengan EBS menegaskan yang rendah 0,085 pada awal hari ini. Pertumpahan darah di kedua-dua depan institusi dan runcit. Mayhem di tingkat perdagangan. Skor strategi min mengembalikan telah dihancurkan mati (di sini adalah satu di Zulu .... Ke bawah 23,633.7 pip sebagai tulisan ini, atau aka panggilan margin dan thensome), dan broker runcit kecil tidak perlu lagi ditolak keluar dari perniagaan. Jadi jangan terlalu selesa, tidak perlu untuk mengatakan. Dan ini adalah hanya permulaan. Dengan bilangan kedai sebelah belian / jualan di luar sana saya sangat pasti bahawa lebih daripada 1 akan gulung tikar selepas hari ini.
Saya benar-benar tidak diniagakan EUR / CHF sejak 2011. dagangan lalu saya adalah seorang pemenang (saya ingat kerana saya terpaksa memanggil meja perdagangan untuk menutupnya - pasaran begitu tidak menentu bahawa suapan tidak walaupun dekat dengan stabil), yang membentuk kira-kira separuh daripada kerugian saya menderita dalam perjalanan turun ke paras terendah, yang baru sahaja dipecahkan. Ini adalah pelajaran saya dalam perdagangan sesuatu yang benar-benar tidak seperti saya, dan tidak juga orang lain, yang pernah dilihat sebelum ini. Jadi tidak lagi untuk saya sendiri.
Ada apa-apa teknikal untuk menulis tentang pasangan ini buat masa ini. Apa-apa. yang rodeo Its. Satu yang merupakan cara, cara yang lebih besar daripada anda atau I.
Skipping kembali kepada EUR / USD. Walaupun saya bersedia untuk bersabar buat masa ini saya mahu ambil perhatian beberapa perkara yang sangat menarik dari sudut pandangan teknikal jangka panjang. Pada dasarnya, ia telah sangat masing tahap jangka panjang. Pertama, carta harian:
Carta EURUSD Daily Trendlines


Dan di sini adalah apa yang semua ini kelihatan seperti pada carta setiap jam. No comments diperlukan.
EURUSD carta setiap jam


Dan kami bergerak ke minyak.
Selepas raksasa lari ke rendah 51, di sini kita berehat di rendah 46 berikutan V pembalikan tajam. Mentah mendapat dihukum jauh lebih buruk daripada Gas Asli lakukan hari ini (-4,66% vs -1,38%), yang akhirnya pulih berikutan gerakan jahat yang lebih rendah. Kedua-dua instrumen terikat kepada asas-asas yang sangat berbeza tetapi memang berkongsi pendirian yang kurang rapat. Minyak adalah tidak lebih daripada shell terkejut setakat yang saya lihat pada tahap ini dan mungkin mula mencincang sehingga.
Gas, saya kurang pasti. Kami terperangkap di tengah-tengah pelbagai hari ini dan naluri awal adalah untuk mengikuti pergerakan terakhir (lebih rendah) untuk tujuan perdagangan hari. Saya rata / tidak bermalam hari ini dan melihat apa yang berjalan membawa esok. Kami melihat beberapa pergerakan yang sangat teknikal hari ini yang sebenarnya dibuat untuk beberapa perdagangan yang sangat baik. Sekali lagi, saya akan menjimatkan nafas saya di sini, dan ditanda segala-galanya pada carta di bawah:
Gas Asli Analisis Teknikal updown


Mengikuti sehingga last post saya, yang sedang mencari dip yang lebih mendalam, S & P500 sedang bermain catch up dengan seluruh dunia. Risiko adalah jauh daripada "di" pada masa ini dan semasa pertumbuhan ekonomi sedikit boleh dilihat di semua, trend adalah ke bawah. Baling Kadar spekulasi faedah ke dalam longgokan, minyak yang sangat rendah, dan kami mempunyai diri kita sendiri dan kumpulan unenthusiastic pelabur utama. Saya menjangkakan untuk hanyut ke dalam saluran ke bawah-condong pada ketika ini (berfikir bendera).
Saya juga disebut dalam jawatan lepas bahawa minggu pasangan pertama pada Januari, jika beruang dapat dilihat, cenderung untuk keluar. Nah, di sini mereka, kira-kira 70 mata kemudian, dan di sini kita berehat. Tiada kiamat lagi, namun. Satu langkah pada satu masa. Kami berada di kawasan yang suka berjabat keluar peserta lemah (beruang mencari selak ke trend a), tetapi juga persekitaran makro yang cukup genting. Satu catatan yang lain dan saya lebih suka untuk melihat pergerakan konkrit.
Semalam adalah tukul aka "pin" bar dalam arah aliran menurun, pada ketika nada suara yang lemah. Ini cenderung untuk dipadamkan dalam apa-apa, kerana yang satu ini lakukan. Biasanya, ini adalah isyarat yang lebih kukuh untuk meneruskan trend daripada tukul awal sendiri, jadi tidak ada perubahan dalam berat sebelah pada masa ini.
SPX Ketua Hammer dan Bahu
Dan supaya kita berehat untuk hari tersebut.
Seperti biasa, mengambil orang-orang yang mudah, dan tidak melakukan apa-apa lagi dalam masa yang sama. Sehingga masa depan.

No comments:

Post a Comment