Wednesday 11 May 2016

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Bertemu kembali kita di sini. Terima kasih kepada yang sudi jengah blog ini. Saya hargai. Mari kita bincangkan berkenaan "price take profit" seperti kita sedia maklum. Pasaran bergerak dan suka mencari price yang hujungnya 00 untuk lepak2. Jadi kita boleh juga letak TP kita pada price yang hujungnya 00 yang berdekatan. Misalan jika kita scalping di M5 untuk Exness, kadang kita sempat letak TP kadang kita tak sempat pun. jadi jika sempat, carilah price yg hujungnya 00 seperti contoh di ss yang saya lampirkan. Boleh juga letak price TP yang saya cadangkan melalui ebook saya. Memang tak salah pun. Hanya untuk yang tak punyai masa yang lama untuk trade, boleh guna kaedah ini. Cepat hit TP dan boleh trade di pair lain pulak atau tunggu M5 muncul semula signal yang sama dan boleh entry lagi bertimpa-timpa.




Bagi yang sudah miliki ebook saya sila install Teamviewer untuk saya beri lagi tunjuk ajar. Kita boleh belajar lagi dan lagi dan banyak juga kaedah-kaedah yang dapat bantu kita profit dengan baik. Insyallah.

Saya doakan Selamat Maju Jaya.

No comments:

Post a Comment