Friday 13 May 2016

Minyak mentah dalam hubungannya

Bagaimana untuk Mengeksploitasi Minyak mentah dalam hubungannya dengan Mata Wang
Kamu di sini:

  

Mencari apa-apa bentuk penunjuk utama untuk hanya kira-kira mana-mana pasaran adalah mungkin salah satu alat yang lebih baik untuk kegunaan anda, kerana jangkaan dan pengesahan perubahan besar ini telah wujud di tempat lain. Analisis korelasi adalah salah satu kaedah yang paling berterusan digunakan oleh peniaga-peniaga makro untuk menilai peluang masa depan untuk sebab ini, kerana sebarang perubahan akan dicari dalam usaha untuk mendapatkan keuntungan.
Korelasi biasa, hubungan minyak mentah / mata wang mungkin yang paling banyak dibincangkan lagi banyak salah faham. USD / CAD adalah yang paling kerap dibincangkan, Kanada merupakan salah satu pengeksport bersih tertinggi minyak mentah, namun yang paling biasa diniagakan. Membeli mengapa, dan bagaimana perubahan-perubahan ini berlaku adalah sering kali kepala menggaru bahan bagi kebanyakan orang, jadi hari ini kita akan memecahkan hubungan ini dalam bentuk yang mudah dicerna, memberikan sejarah dan bukti bagaimana kedua-dua instrumen (minyak, mata wang) berinteraksi.
Sebelum kita terlalu jauh, mari kita mulakan dengan pengertian yang sangat umum: keseluruhan, dolar AS dan minyak mentah secara tradisinya kongsi hubungan songsang. Sebagai tambahan, dan pemilik minyak mentah pada dasarnya pintasan dolar dan sebaliknya. Dan manakala perdagangan korelasi umumnya dianggap pendekatan jangka panjang, nilai jangka pendek masih lagi hadir. Kejutan dalam satu instrumen mempunyai kesan langsung kepada yang lain, dan membawa hubungan / lag akan kekal malar. Lanjut mengenai ini dijelaskan di bawah.A Little Bit of History: The songsang Hubungan Minyak dan dengan Dolar Amerika
Hubungan mentah / anti-dolar bermula pada penghujung Perang Dunia II, dengan menandatangani perjanjian Breton Woods. Ia ditubuhkan sistem kewangan global yang moden dengan dolar berkhidmat sebagai asasnya. Sepanjang waktu, dolar menjadi mata wang utama yang dipegang dalam rizab oleh bank pusat. Hasilnya adalah bahawa minyak dan langkah dolar AS dalam arah yang bertentangan antara satu sama lain.
Sebagai contoh, selepas 1948 minyak diniagakan pada $ 17,68 (secara inflasi diselaraskan). Trend ini kekal di tempat melalui tahun 1973, bila AS meninggalkan piawaian emas dan dibenarkan dolar terapung secara bebas berbanding mata wang lain.
Selama 7 tahun akan datang, minyak naik sehingga mencapai tahap paling tinggi $ 116,98 pada akhir tahun 1979, manakala dolar mengalami penjualan besar dramatik dengan peniaga-peniaga bergerak keluar dari dolar dan ke dalam komoditi. Minyak adalah salah satu yang paling popular, kerana ia sentiasa dianggap pelindung nilai umum terhadap inflasi. Pada masa yang sama, dolar menurun daripada $ 103,50 untuk $ 82,47. Ini adalah apabila perubahan arah bermula.
Anjakan yang sama berlaku pada tahun 2002, perbezaan adalah bahawa dolar memuncak dan minyak berdasar. Dalam keadaan ini, mata wang Amerika itu mencapai yang tinggi $ 115,72 (pada tahun 2002) dan turun kepada $ 84,61 (pada tahun 2008). Ketika ini sedang berlaku, minyak meningkat daripada $ 25,82 setong (pada tahun 2002) sehingga mencapai tahap paling tinggi $ 144,51. Ini menggambarkan hubungan songsang di antara dua kelas aset.
Minyak Mentah Carta SejarahApa yang berlaku sekarang
Dalam tempoh 12 bulan lepas, perbezaan ini telah menjadi lebih ketara dengan minyak jatuh dari $ 105,12 untuk $ 47,72, dan dolar semakin meningkat dari $ 68,68 untuk $ 100,31. Ini adalah tindak balas kepada prospek ekonomi yang lebih kukuh untuk Amerika Syarikat, keadaan semakin merosot perbandingan bagi banyak negara lain di G10 dan penurunan permintaan bagi harga komoditi di negara-negara membangun. bekalan yang diberikan minyak di Amerika Syarikat, dan juga keengganan Saudi untuk memotong bekalan merupakan pemacu utama kematian mentah ini.
Gabungan faktor-faktor ini adalah mewujudkan situasi di mana dolar denominasi aset mempunyai permintaan. Ini telah membawa kepada selloff dipercepatkan dalam minyak dan kenaikan nilai keseluruhan dolar.Epal dan Oren
Dalam jangka panjang, dolar dan minyak mentah telah ditunjukkan untuk songsang kaitan antara satu sama lain dan dalam banyak contoh, pergerakan harga dolar akan membawa orang-orang minyak. Ini adalah kerana banyak faktor yang berbeza memberi kesan kepada bekalan dan permintaan minyak mentah sendiri, tindakan yang diambil oleh Rizab Persekutuan atau keadaan makro yang lain di mana dolar bernilai / menurunkan nilai berbanding saingannya.
Dalam beberapa kes, menambah jumlah mudah tunai dengan kadar faedah jatuh mempunyai kesan langsung kepada permintaan untuk minyak. Ini menyebabkan harga minyak ketinggalan dolar. Sebagai contoh, pada bulan Februari 2002 ini berlaku dengan Rizab Persekutuan mengurangkan kadar faedah selepas September 11 serangan pengganas dan mahu memulihkan keyakinan (berikutan skandal perakaunan Enron). Walau bagaimanapun, minyak tidak mula semakin mendaki menaik sehingga dua bulan kemudian (pada bulan April 2002).
Sebaliknya, dolar memuncak dengan kadar faedah Rizab Persekutuan menaikkan pada tahun 2005. Ini sebahagiannya sebagai tindak balas kepada kebimbangan bahawa kenaikan harga komoditi telah mencetuskan tekanan inflasi. Hasilnya adalah bahawa dolar mencapai yang tinggi $ 99,20 (pada tahun 2005) dan jatuh ke $ 84,51 (pada tahun 2008). Pada masa ini, minyak menetapkan siri baru semua paras tertinggi masa $ 78,09. trend ini berterusan sehingga Jun 2008 apabila harga mencapai $ 144,51. Dalam kes ini, dolar mencapai paras terendah pada Mac 2008 dan minyak diikuti corak songsang dalam tempoh dua hingga tiga bulan daripada perubahan dalam trend untuk dolar (pada Jun 2008).
Contoh-contoh ini menunjukkan bagaimana dolar akan menyerlahkan perubahan dalam corak kedua-dua kelas aset pertama. Perbezaan adalah bahawa perubahan ini berlaku dalam jangka masa beberapa bulan sebelum ia direalisasikan dalam minyak mentah.
Hubungan ini biasanya disaksikan secara jangka pendek banyak juga, mungkin lebih baik memenuhi keperluan peniaga swing. di bawah ini lagi.Kanada (CAD) dan Norway (NOK) Korelasi ketat untuk Mentah
Apabila kita melihat mata wang individu yang mempunyai hubungan dengan minyak, kami mempunyai tiga perkara utama yang perlu dipertimbangkan:
1. pengeksport bersih
2. pengimport bersih
3. Producers
Kami kemudian menelusuri ke cecair sebahagian besar mata wang ini. Norway dan Kanada masing-masing 8 di dunia dan ke-9 pengeksport bersih terbesar, dan satu-satunya yang jatuh dalam G10. Merancang sama ada satu mata wang tersebut berbanding harga minyak mentah akan menghasilkan hubungan yang diketahui. Carta di bawah menunjukkan ketika ini, dengan kedua-dua USD / CAD dan USD / NOK terbalik untuk lebih memaparkan korelasi.minyak mentah dolar Kanada krone norwegian
CAD / USD, NOK / USD lebih WTI Crude Oil


Pengeksport akan sentiasa menjadi yang paling sensitif kerana harga minyak akan memberi kesan langsung kepada berapa banyak wang negara yang hanya mengambil dalam, berhubung dengan KDNK keseluruhan mereka. Satu melihat apa yang berlaku kepada Ruble Rusia semasa kejatuhan segera mentah awal tahun ini menjadikan ini semua lebih astoundingly jelas.
Ini adalah mata wang yang anda akan mahu untuk memantau paling berhubung dengan korelasi ini secara keseluruhan.
Jadi, jika mata wang ini secara langsung berkaitan dengan harga minyak mentah dan didagangkan berbanding dolar, kesan bersih adalah kursus yang menolak asas ke arah yang lain, berbanding dolar. Tambah titik ini kepada orang lain yang dinyatakan di atas, dan kami menyamakan mentah amat songsang dikaitkan dengan dolar AS itu sendiri.Apa Adakah Semasa Trend menandakan?
Baru-baru ini, Rizab Persekutuan mengumumkan bahawa mereka akan menaikkan kadar faedah pada satu ketika pada tahun ini (dan kita akan melihat bagaimana seseorang yang pergi, kerana masih ada sejumlah besar tekanan menghalang mereka daripada berbuat demikian). Ini mempunyai kesan ke atas kedua-duanya, kemungkinan sebarang perubahan akan membawa kepada stagflasi, apabila kadar faedah meningkat dan ekonomi adalah ketinggalan norma sejarah.
Pada bulan April 2014, perubahan ini bermula dengan dolar menguji tahap rendah dan kemudian bergerak yang lebih tinggi. Sebaliknya, minyak mencecah paras tertinggi pada $ 105,12 (pada Jun 2014). Sejak masa ini, dolar telah dipindahkan ke $ 101,30 dan minyak telah menurun kepada $ 44,72. Ini menunjukkan bagaimana kenaikan kadar faedah akan memberi kesan yang mendasari hubungan ini.Korelasi dan Trading Permohonan
Seperti kebanyakan perkara dalam perdagangan, cabaran terbesar dalam perdagangan dua kelas aset dengan mana-mana korelasi bisul ke masa. Sebagai peraturan am ibu jari, mata wang sebahagian besarnya dianggap pasaran "cepat", sebahagian besarnya disebabkan oleh hakikat bahawa segala-galanya sudah tentu berdasarkan nilai wang semata-mata. "Harga" minyak mentah hanya relatif kepada titik berapa banyak $ 1 adalah lebih bernilai berbanding dengan mata wang lain. Ini hanya atas hakikat bahawa mata wang yang jauh lebih cair dan diniagakan banyak sepanjang masa, sepanjang tahun.
Akan ada masa apabila perbezaan yang akan muncul, dan anda akan mempersoalkan sama ada atau tidak apa-apa perbezaan yang akan menjaga mengembangkan atau kontrak. Beberapa strategi yang berbeza menjadi ada, banyak yang banyak dibincangkan dalam banyak lebih terperinci di tempat lain. Yang paling ketara termasuk:

    
arbitraj statistik, di mana sisihan piawai yang biasa digunakan untuk menentukan berapa jauh instrumen ini benar-benar adalah satu sama lain berhubung dengan nilai-nilai x pada masa lalu. Dalam stat a. arb. strategi, kedudukan dan pendek biasanya digunakan secara turun naik tidak sesuai. Ini dilakukan untuk mengambil kesempatan daripada varians dalam korelasi (iaitu mentah pendek, short USD / CAD berkesan panjang CAD) dan untuk mendapatkan keuntungan dari dua menumpu. Instrumen "sintetik" dikira untuk menentukan ini (spread antara mentah dan CAD). Terdapat banyak, banyak variasi arbitraj statistik, tetapi ini adalah contoh yang paling biasa.
    
Roh meronta-ronta Naked atau seluar pendek dalam surat cara "ketinggalan". Sebagai contoh, kedua-dua CAD dan NOK berdagang agak ketara di bawah minyak mentah pada masa ini. A pendek mentah akan mendapatkan penumpuan kepada kedua-dua mata wang.
Cadangan kami adalah untuk memastikan ia mudah. Walaupun dolar akan mempunyai kesan yang paling ketara secara keseluruhan, lebih makro yang anda dapat, semakin kurang sensitif kadar anda menjadi keseluruhan. Memberi tumpuan kepada negara-negara yang tinggi pengeksport anda pertama dan utama. Ini adalah kerajaan asing bergantung kepada / adalah yang paling sensitif kepada harga minyak mentah dan nilai keseluruhan yang mata wang cenderung untuk membawa pek. mereka


1 comment:

  1. If you're looking to lose weight then you have to start following this totally brand new personalized keto diet.

    To produce this service, licensed nutritionists, personal trainers, and chefs have joined together to produce keto meal plans that are productive, decent, cost-efficient, and delicious.

    Since their launch in January 2019, 1000's of individuals have already completely transformed their figure and health with the benefits a great keto diet can offer.

    Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover eight scientifically-tested ones offered by the keto diet.

    ReplyDelete