Friday 13 May 2016


Hari ini, cengkerik telah kicauan di sebelah NBT pagar dan saya dengan tidak syak lagi akan berakhir memeriksa bermula tahun ini dalam hidup saya sebagai seseorang yang berat dilabelkan dengan perkataan "sibuk". rumah baru, banyak pembinaan, seorang lagi yang sedikit dalam perjalanan, dan pembedahan tangan yang lain hanya untuk mengingatkan saya setiap hari apa yang mesin halus ditala jari anda benar-benar adalah (supaya anda lebih baik tidak mengoyak-ngoyakkan mereka seperti yang saya lakukan!).Selain hari untuk perdagangan hari / rutin kerja, waktu petang saya telah dibelanjakan di sebelah FXS Analytics perkara. sokongan pelanggan adalah sesuatu yang telah mengambil sejumlah besar masa dan sudah tentu perlahan atau sebaliknya menghalang saya pada bergerak ke hadapan dengan gangguan kehidupan yang lain di jalan. Tetapi saya tidak kisah dan cukup sebaliknya ... ..I menikmati mendengar perspektif lain, mesyuarat peniaga-peniaga baru dan berinteraksi dengan cara yang saya tidak akan dapat sebaliknya. Saya pertemuan-satu adalah hebat dan saya menikmati keupayaan untuk membantu dalam penyelesaian masalah ... ..these semua perkara yang saya suka lakukan agak sedikit.Tidak kira, masa adalah masa, dan saya perlu terus bergerak bersama-sama di sini. Saya telah berniat untuk kandungan "titisan" untuk sementara waktu sekarang, datang ke kesedaran bahawa terdapat hanya tidak cukup jam dalam sehari untuk berbuat demikian. Dengan itu, saya akan bergerak ke hadapan pada kenyataan kedua penuh yang terdiri daripada lebih bahagian. Menambah Firefox dan tambahan yang lain pasti pada "mahu senarai" juga.Untuk NBT, konsisten maklumat tidak diketahui, tetapi saya akan memastikan segala-galanya bergerak bersama-sama untuk yang terbaik daripada kemampuan saya. Ini adalah sebuah laman web yang saya telah mula menyukai selama ini dan pasti dipupuk untuk yang terbaik daripada kemampuan saya. Saya akan terus menulis kerana saya dapat.Niaga hadapan adalah satu arena di mana saya telah memasukkan hampir giat dijalankan hari ini ke titik di mana saya jarang perdagangan OTC FX lagi. Ini adalah apa yang saya paling disokong oleh di tempat kerja dan (tidak menghairankan) kawasan yang saya telah mula menyukai melalui analisis jumlah, yang sudah tentu ada di semua pasaran.Pada akhir hari saya ingin membuat penulisan yang lazim sekali lagi, kerana ia adalah satu sebahagian daripada hidup saya yang saya terlepas. Dalam pada itu, saya membuat satu push akhir untuk laman FXS minggu ini dan meletakkan model harga kembali turun ke appx. di mana ia adalah pada majlis pelancaran, 11 bulan yang lalu. Ini sahaja yang saya merancang untuk melakukan lebih awal daripada apa-apa bahan baru seperti yang saya telah belajar bahawa masa yang dilaburkan sahaja meletakkan semua pada dasarnya di mana ia perlu. Jika anda sudah mendaftar dan belum berbuat demikian, sila hubungi saya untuk menjadualkan sesi susulan.Dalam pada itu, terima kasih atas sokongan anda dan hanya mahu menghantar berjabat tangan dunia dan memberitahu anda bahawa hati saya masih pukul rata dan kuat. Terima kasih sekali lagi atas sokongan anda yang berterusan dan semua yang terbaik!


1 comment:

  1. As stated by Stanford Medical, It is indeed the one and ONLY reason this country's women get to live 10 years longer and weigh on average 42 lbs less than us.

    (Just so you know, it has absoloutely NOTHING to do with genetics or some secret diet and EVERYTHING to related to "how" they eat.)

    P.S, What I said is "HOW", and not "what"...

    Tap this link to discover if this easy questionnaire can help you unlock your real weight loss possibilities

    ReplyDelete